Fejlécért köszönet Crystalnak!

2014. július 10., csütörtök

#1 - A bleeding world / Egy vérző világ



Először is köszönetet szeretnék mondani hogy ezzel a bloggal indíthattam be ezt az egészet. Másrészt pedig nem tudom ugyan kit érdekel (érint) kit nem a dolog de sajnos ma délutántól (  július 10.)  július 21.-ig (hétfő) nem leszek elérhető. Már szerintem elnézést kértem ezért facebookon de még egyszer útóljára elnézést kérek. Akinek esetleg beígértem a kritikád és csak szünet után hozom szintén elnézést ( valami betegségem lett mostanában hogy mindentől és mindenkitől 6x kérek bocsánatot, nézzétek el nekem ) kérek , elfelejteni nem fogom , megkapjátok ígérem :).

                                                                                                                          



Fejléc : 
Igényes, látszik hogy nem két perc volt vele a munka és ilyet is már ritkán látni azt hiszem ( divatbloggerkedés óta stb..). Ugyan Dante nincs rajta amin én nem is tudom hogy elszomorodjak vagy őrüljek. Ezt értsd úgy hogy jól mutatott volna rajta de talán rontott volna az összhangon. A betűtípus némiképp illik az egész....dologhoz ( Nana nem tudja magát kifejezni :c) viszont a piros szín még ha jól mutat is talán kissé elüt viszont nagyon látványos. A farkas GIF. nagyon jól mutat hogyan ( jár érte a keksz :D) viszont a démon (?) lánynál talán túl erős lett a fény és így az ember szeme kapásból arra terelődik és eléggé azt a hatást nyújtja hogy a lány csak egy fej és így lett megoldva , amivel ugyan semmi baj nem lett volna ha kevésbé retina égető fehér színnel van ellátva. Ha elhalványítva nem is fedte volna amit kell talán egy zöldes, szürkés szín sokkal jobban mutatott volna. Igazából imádom tényleg csak ezzel a pár dologgal volt baj az én meglátásom szerint.

        5/4.5

Design : 
Gyönyörű és kreatív. A színek teljesen passzolnak egymáshoz ezzel sincs baj. A farkas szőr nagyon ötletes és a halvány mintázat is stílusos egyben szép. A blogodnak szép , dinamikus kialakítása van , könnyen átlátható. A menü gombjai is jól mutatnak és a chat ablak is plusz pont tőlem. Szintén nagyon tetszik hogy a számlálónál angyal van írva ember vagy ilyesmi helyett. És ki ne felejtsem az idézet tényleg nagyon megindító volt :D

      5/5

Történet : 
 Fuu...hol is kezdjem? Először is nem igazán kedvelem a fantasyket egy van amit rendszeresen olvasok , viszont ettől itt most eltekintettem . A történet ötletes viszont az hogy a Elante páros meg fog születni azt már akkor tudni lehetett mikor Elya belépett a kocsmába. Viszont amit hiányoltam az a szereplők rovat , bár sejtem , vagyis inkább kialakítottam a fejemben egy képet róluk mégis kíváncsi lennék hogy te hogy képzeled el őket , ha már te vagy az író. Na viszont van amin igen csak fennakadt a szemem és ez a fogalmazásod volt. Igényesen , szépen fogalmazol viszont egy két helyen elég vicces szó kapcsolatok születtek érts például ezeket :

"lába hegyével" : értem mire céloztál vele de vége a botnak meg a ceruzának van a lábunknak nem igen. Ezt kifejezhetted volna úgy is hogy : lába végével vagy egyszerűen csak lábával.

"ficegő nyelvük": alap járaton ezzel semmi gond nem lenne viszont igen csak érdekesen hat. Talán a mozgó nyelvük vagy hasonló ugyan lehet hogy elég snassz lett volna de talán kevésbé lesz fura az összhatás. 

Még lehet hogy van egy két ilyen jellegű hiba de nem különösebben volt zavaró , viszont megjegyzésre méltó volt. Néhány helyen ugyan van gépelési hiba de engem különösebben nem zavartak. Na de most térjünk a nagy gondra! Azt a 18+- os részt igen csak kihagyhattad volna esetleg jó pár részel későbbre tehetted volna. A gond nem ott van hogy 13 évesen ilyet írsz mivel nagyon szépen fogalmazol , de akkor is ez ide még nem kellett volna. Teljesen kiszámítható volt hogy ez meg fog történni. Viszont most bontsuk két részre a történetet:

Eredeti történet(farkasok , démonok , angyalok)         
A történet szépen halad előre, érdekes fordulatokat     
véve. Nem mondom hogy szinte rohamosan nyomok  
a következőre viszont a történet tetszik és élmény        
olvasni. Ezekre a kisebb hibákra figyelj oda                 
és minden jó lesz. 

LUV , szerelem , Elante páros...
Találkoznak , összeállnak , összejönnek
És amit csak sejteni tudok:
Szétmennek , talán megcsalás , összejönnek
újra. Minden happy (vagyis nem mert a világ 
pusztul de a szerelem dúl)  És ez így itt kb. ki is fújt.                                                  

   5/4

A történet engem megfogott még ha nem is lettem a legnagyobb rajongód akkor is. Remélem elégedett leszel a kritikával és másoknak is tudod ajánlani :) Viszont ki ne felejtsem a pontozást!

Fejléc : 5/4.5
Design : 5/5
Történet : 5/4
Összesen : 15/13.5 + 1 olvasó és valaki aki ajánlani fogja a blogod :)
                                                                     

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm~! ^^
    Meg a kekszet is:3
    Elsö sorban azt tartom fontosnak elmondani, hogy azért zajlott minden ilyen rohamosan gyorsan a kapcsolatukban, mert hamar le akartam zavarni dolgot, hogy visszatérhessek a régi kerékvágásba. *áttér a 18+-os dologra* Na meg... egy háború alatt minden alkalmat meg kell ragadni:D
    Mégegyszer köszönöm a... a... az egészet! Azt, hogy az olvasóm lettél es az ajánlás lehetõséget is. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmiség szívből tettem :D ^^ És igazad van csak mennyen le gyorsan az a szerelem mert már a pszichopata énem várja az öldöklést *-*

      Törlés
  2. *nem tud a válasz opcióban írni*
    Úhuhuhuuuur isteeen. Még egy pszichopata *-*
    Beszélgessünk már:D *.*

    VálaszTörlés