Fejlécért köszönet Crystalnak!

2014. július 10., csütörtök

#3 - Más

Először is megjegyezném hogy ez a blog a kedvenceim közé tartozik. Az elején nem akartam elolvasni mert hogy unalmas lesz, úgy gondoltam hogy nem fog tetszeni. Na hát ez egyáltalán nem így lett! Mindenkinek ajánlani tudom hogyha esetleg még nem olvasta akkor hamar kezdjen hozzá mert valami eszméletlen! :)

Design : ( ebbe most minden beletartozik mivel ugye nincs fejléc)

Nagyon szép , igényes munka. a menü pontok is szépen ki vannak dolgozva , csak jót tudok mondani. A színek tökéletesen passzolnak , viszont én meglepődtem hogy a blogodban a zöldes-kékes színek kombinálnak. Semmi kivetésem nincs. Egyszerű mégis nagyon látványos.

    10/10

Történet :
Mint már említettem a kedvenc blogjaim közé tartozik. Nekem személy szerint két dolog volt amire ugyan csak a blog elolvasása után de rájöttem hogy ugyan ezek (ezekkel) nélkül is tökéletes lett volna ugyan de így valami hihetetlen szipi-szupi űber jó lett :D Az első az volt hogy mégis mire vállalkoztál. Nem kis dolognak tartom hogy egy olyan lányról írtál akire mindig figyelni kellett hogy nehogy véletlen "megszólaljon". Második pedig az hogy pámpámpám..... nem jött össze Janka Kevin-el. Pedig számítottam ám rá. Szinte egyértelművé tettem magamban hogy már pedig ez így lesz , mindenhol így van itt miért lenne máshogy? Őszintén megmondva nem is tudom hogy örültem e volna neki. Azt hiszem igen , de ezt sosem fogom megtudni ( ha esetleg tervezel egy 2. évadot nyugodtan :D). Nagyon örültem annak is hogy olyan karaktereket választottál akiket én legalábbis még nem láttam más blogokban. Nem emlékszem hogy bárhol is helyesírási esetleg elgépelési hibát találtam volna.

   5/5

Teljes design : 10/10
Történet : 5/5
Összesen : 15/15 + egy őrült rajongó :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése